GRUPA HISZPAŃSKA

Czyli program kulturowy i nasza praca

Program kulturowy

Gazeta Wrocławska

Elektroniczne Zakłady Naukowe (EZN) po raz pierwszy wysłały tak liczną grupę młodzieży na praktyki zagraniczne – aż trzydziestu uczniów z trzecich klas technikum (głównie informatyków, ale także elektroników i mechatroników) zatrudniono w 13 przedsiębiorstwach, korporacjach i rodzinnych firmach w Bolonii. Pracodawcy w rozmowach z opiekunami uczniów podkreślali zaangażowanie, pracowitość, a nawet punktualność praktykantów. Niektórzy chętnie przyjęliby naszych […]

Museo De Paleontologia Sala Longinos Navas

W niedzielę cała grupą wybraliśmy się do Museo De Paleontologia Sala Longinos Navas. Najbardziej zaciekawiła naspaleontologia, który pozwoliła nam odbyć podróż przez historię życia od momentu pojawienia się pierwszych organizmów wielokomórkowych 540 mln lat temu do chwili obecnej przez ponad 250 skamieniałości, które tworzą ekspozycję. Podczas tej wycieczki mogliśmy również zwiedzić  wystawę i przyjrzeć się […]

Wycieczka Saragossa

W pierwszy dzień weekendu czekała nas przejażdżka turystycznym autobusem, tzw. Doubledeckerem, z którego dachu mogliśmy lepiej podziwiać Saragossę. Pojazd ma swe przystanki przy najważniejszych punktach centrum miasta.  My wysiedliśmy przy Aquarium, do którego się udaliśmy. Mogliśmy tam zobaczyć przeróżne, tropikalne okazy ryb i gadów. Później mieliśmy czas wolny, który spożytkowaliśmy na zwiedzenie najbliższej okolicy, będącej […]

Lot do Madrytu

Do Madrytu dolecieliśmy tuż przed północą 29 kwietnia. Na lotnisku czekała na nas Susan, przedstawicielka organizacji Mundus. Po ponad 30 minutowym błądzeniu podziemnymi przejściami, dotarliśmy do metra i ostatnim pociągiem dojechaliśmy do naszego hostelu. Następnego dnia rano zjedliśmy śniadanie w miejscowym McDonald’s i wraz z naszą przewodniczką oraz druga grupą z Brzegu Opolskiego poszliśmy zwiedzać […]

Composites aragon

Firma zajmuje się wykonywaniem precyzyjnych elementów głównie do samolotów jak i również części dla wojska czy innych odbiorców. Jako jedyna firma na świecie produkuje obramowanie (ozdobę) do świateł hamowania w samochodzie Bugatti Chiron.

Dancewicz

Lokś

Li

Ensenelia

Prywatna szkoła , która zajmuje się uczeniem zarówno dzieci jak i dorosłych. Naszym zadaniem było zaprojektowanie i wykonanie szablonu dla ich platformy edukacyjnej Moodle.